Diskuse

Madla a smrt

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také mi to došlo až na konci, až    přestala bolet kyčel... (Malinko cynické).  Četlo se to hezky...

0 0
možnosti
Foto

Kdo Madlu doprovází, se dalo celkem dobře poznat už někde v prostředku povídky. :) Není to tak úplně špatný nápad, víc mi vadily drobné, možná překlepy /upřímě - upřímně, dává si na čas - asi bych napsala "dává  si načas", jendom - jednom. /  Já vím, jsou to drobnosti, ale přece  jenom, když se jedná o povídku v soutěži, předpokládala bych větší úctu k čtenářstvu...;-)

0 0
možnosti
Foto

Opravdové, ze života, pěkně napsané.R^

0 0
možnosti

Dovolte mi jen stručné vyjádření, když už jsem se dnes tak názorově rozjel:

Kecy, kecy, kecy, nostalgie, úcta, protežování herectví, stáří, poenta 0.

A ejhle! Veškerý "přínos" z této umrlé povídky se mi vešel na jeden řádek.

0 0
možnosti

Upřesnění k poentě: Opravdu si myslíte, že každému z názvu a slova "nebesky" dojde, že Madlu doprovází smrt?

0 0
možnosti
  • Počet článků 7
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1622x
Učím ženy, jak být krásné, hraju na historické hudební nástroje, organizuju a píšu zážitkové hry a někdy píšu i jen tak něco. Jako tenhle blog třeba.

Ráda povzbuzuji lidi a ispiruji je ke změnám a totéž dělám i pro sebe.

Možná inspiruji nebo povzbudím i vás!

Seznam rubrik