Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Od rtěnek k jedničkám a nulám vol. II

Díl druhý: Kolik chyb lze nasekat do kontaktního formuláře. Včera jsem absolvovala jednodenní kurz testování pro začátečníky od Czechitas. A hned jsem se vrhla do praxe  

Pár dní na to jsem odpověděla na inzerát na projekt managera  do jedné firmy, která dělá IT kurzy. Vzdělání bylo vždycky moje, sama jsem hodně školila, i si organizujeme s mužem svoje kurzy jako hobby, takže mi to bylo blízké. 

Na tu stránku mě přivedly právě IT kurzy, které ta společnost dělá. Jsou moc pěkné, nízkoprahové, ani nestojí moc a člověk se hodně dozví. A když už jsem tam byla, tak jsem se podívala na aktuálně vypsané pozice. A protože už jsem oprsklejší, tak jdu odspoda a vždycky když si řeknu, hej, odpovídám požadavkům, podívám se o patro výš, jestli nepotřebují ještě někoho nad touhle pozicí. Inu, takhle jsem se dopracovala až k nabídce pozice project managera. A tak kliknu, že mám zájem. 
Objevil se inzerát znovu v trochu jiné podobě. 
Přátelé. Musela jsem kliknout celkem 5x (všichni, kdo absolvovali kurz testingu, tak už se chytají za hlavu), abych se dostala ke kontaktnímu formuláři v Googlu! Jakože… mělo mě to varovat.
Začnu vyplňovat formulář, když tu narazím na otázku: Kolik je ti let. 
Moje první myšlenka byla: co je ti po tom, vole. 
Ale nejdřív prověřuj, tak jsem skočila na google a zeptala se, jestli se mě na to potenciální zaměstnavatel smí zeptat. 
No jasně. Nesmí. 
Přesně tohle téma padlo včera na tom kurzu od Czechitas. Správný tester se musí orientovat aspoň trochu ve všem. Dobře já!
Tak jsme tam napsala: Na to se mě nemáte právo ptát. 
Pak tam byly nějaké kolonky na vzdělání, budiž. 
Pak na největší úspěchy. Dobře. Rozepsala jsem se. Jenže ten google dotazník byl tak blbě navržený, že člověk viděl jen výsek věty, kterou psal. Věřte, pár google dotazníků už jsem vytvářela, tak vím, že se tam dá zaškrtnout větší odstavec textu, aby vyplňující věděl, co píše. 

Bylo to tam ještě asi třikrát, takže na potřetí už jsem si řekla, že tihle teda fakt potřebujou víc testera než project managera, takže jsem jim pěkně všechny ty chyby napsala do toho dementně malýho okýnka. Včetně upozornění na tu protiprávní otázku s poznámkou, že kdyby tam byla někde možnost přiložit CV, tak si můj věk můžou vypočítat z data maturity. 

Na otázku, proč pro ně chci pracovat, jsem odpověděla, že protože mě evidentně potřebují, ale že si to možná ještě rozmyslím, protože jestli mají udělaný všechno, jako tenhle dotazník, tak možná radši půjdu jinam.

Když se zeptali na částku, dala jsem horní hranici jimi udaného rozmezí, protože za tohle by člověk měl dostávat ještě rizikový příplatek. Pod dotazníkem pak ještě byla věta, že když je zaujmu, že se mi do čtrnácti dnů ozvou... Tak trochu předpokládám, že nějaký zájem moje odpovědi vzbudí, ale asi se mi spíš nikdo neozve - a ani se nedivím. A musím říct, že jsem se při vyplňování dotazníku už dlouho takhle nepobavila! Možná jsem jen neodhalila, že to bylo ve skutečnosti výběrko na junior testera.
Jestli jo, tak myslím, že mě vezmou. 
Obrázek prázdného formuláře jsem stáhla zde, ten web vůbec není špatnej! https://mepodnikani.cz/software/vlastni-dotaznik-pomoci-google-disku/

Autor: Gabriela Benešová | pátek 12.5.2023 8:10 | karma článku: 12,19 | přečteno: 310x
  • Další články autora

Gabriela Benešová

Epilog za bráchu

Myslela jsem, že zvládnu napsat epilog pro svýho bráchu, kterej umřel před osmi lety, ... a nevím teda. Kroužím kolem toho, už už začnu psát větu a pak se toho leknu, vlezou mi slzy do očí a je to zase pryč. Bojím se toho.

19.8.2023 v 7:28 | Karma: 35,91 | Přečteno: 4370x | Diskuse| Osobní

Gabriela Benešová

Každý potřebuje svoji Táňu

Táňa je Ukrajinka, která žije v Čechách už víc než čtyři roky, takže nepřišla s loňskou uprchlickou vlnou. Je jí asi sedmnáct, studuje střední školu. Pomáhá mi s administrativou, posílá balíčky. Někdy vyzvedává děti ze školky.

3.6.2023 v 8:30 | Karma: 34,94 | Přečteno: 3077x | Diskuse| Osobní

Gabriela Benešová

Od rtěnek k jedničkám a nulám vol.III

A jak na to teda půjdeš? Tohle je jedna ze základních koučovacích otázek v momentě, kdy si klient uvědomí, jakou změnu potřebuje a kudy se dá. Sám sobě koučem, tak jsem si ji položila taky.

19.5.2023 v 14:07 | Karma: 9,58 | Přečteno: 290x | Diskuse

Gabriela Benešová

Od rtěnek k jedničkám a nulám

Před pár týdny jsem se rozhodla, že postupně přestěhuji svou kariéru od kosmetiky k IT. Jsem teprve na záčátku, ale předpokládám, že o zábavné historky nebude nouze. Díl první: Copak ty k máš IT nějaký vztah?

8.5.2023 v 9:51 | Karma: 14,45 | Přečteno: 435x | Diskuse| Osobní

Gabriela Benešová

Mezi Apolinářem a svatou Kateřinou

Zuzanu probudil vyzvánějící telefon, který nemilosrdně vytípla. Včera oslavovala s kolegy úspěšný prodej jedné obrovské kancelářské obludy a Zuzana to trochu přehnala s pitím. A nejen to. Cítila se rozplizlá tak jako vždycky, když dokončila velký a náročný obchod. Nenáviděla dokončené projekty, prodané domy, smlouvy uklizené v šanonech. Znamenalo to totiž, že musí najít nové klienty, nový dům a všechen ten kolotoč roztočit znovu. Když už kolo běželo, cítila se dobře, odstraňovala překážky jednu po druhé a ani šibeniční termíny a rozmary kupujících nebo prodávajících ji nedokázaly vyvést z míry.

2.2.2015 v 8:06 | Karma: 12,51 | Přečteno: 726x | Diskuse| Poezie a próza

Gabriela Benešová

Madla a smrt

Marie Milerová, které v divadle nikdo neřekl posledních padesát let jinak, než Madla, se šla děkovat a myslela přitom na to, že jí ta noha dneska zase pěkně bere. Ortoped jí řekl, že ta kyčel bude muset jít ven, ale jestli se Madle něco nechtělo, tak jít o prázdninách pod kudlu. Upřímně, Madle se nechtělo pod kudlu vůbec. Inspicient ohlásil její jméno a Madla se statečným úsměvem a zatnutými zuby nakráčela na jeviště. Naštěstí nehrála hlavní roli, měla sice v tomhle Shakespearovi pár pěkných lkavých monologů, ale na to, aby se před oponu vracela stokrát, to nebylo. Bohu díky.

31.7.2014 v 9:46 | Karma: 29,60 | Přečteno: 2159x | Diskuse| Letní povídka
  • Počet článků 7
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1622x
Učím ženy, jak být krásné, hraju na historické hudební nástroje, organizuju a píšu zážitkové hry a někdy píšu i jen tak něco. Jako tenhle blog třeba.

Ráda povzbuzuji lidi a ispiruji je ke změnám a totéž dělám i pro sebe.

Možná inspiruji nebo povzbudím i vás!

Seznam rubrik